Skip to main content

Konferencja – w siedzibie firmy, czy w hotelu?

Wybierając się na konferencję lub zebranie najczęściej udajemy się do biura lub innej siedziby firmy. Jeśli jednak trzeba zorganizować spotkanie dla dużej liczby osób może okazać się, że po prostu nie zmieszczą się w firmowej sali konferencyjnej. Organizowanie zebrania we własnej siedzibie wymaga też odpowiedniego przygotowania pomieszczenia. Trzeba też dysponować odpowiednim zapleczem technicznym. Często takim spotkaniom towarzyszy poczęstunek, należy więc jeszcze zadbać o catering. Wszystko to wymaga od organizatorów wiele zaangażowania. Na szczęście można skorzystać z wynajmu sali konferencyjnej i zlecić organizację spotkania biznesowego specjalistycznej, zewnętrznej firmie. Istnieją miejsca, które są przystosowane do organizacji eventów firmowych. Są to na przykład hotele.

Hotel Etera - konferencja

Konferencja w hotelu

Decydując się na zorganizowanie konferencji w hotelu można połączyć przyjemne z pożytecznym, zwłaszcza jeśli znajduje się on w ciekawym i atrakcyjnym miejscu. Okazuje się, że właśnie lokalizacja jest jednym z czynników najczęściej branych pod uwagę przy wyborze miejsca na konferencję wyjazdową. Dlatego idealnym wyborem może okazać się Hotel Estera Kraków - nocleg w centrum dzielnicy Kazimerz, który łączy nowoczesność z magicznym klimatem żydowskiej dzielnicy. Przy wyborze hotelu ważna jest również dostępność komunikacyjna i parkingi. Często uczestnicy z jednej firmy przyjeżdżają na konferencję wyjazdową zorganizowanym transportem, jednak nie jest to regułą. Hotel zadba za nas o wszystkie szczegóły związane z organizacją spotkania. Prowadzącym pozostaje jedynie przygotowanie planu lub programu konferencji.

Zalety konferencji w hotelu

Hotele dysponują najczęściej dużymi salami konferencyjnymi, które są wyposażone w odpowiednie urządzenia, niezbędne do zorganizowania szkolenia, takie jak: tablice, rzutniki, laptopy, mikrofony i głośniki. Możliwość skorzystania ze sprzętu hotelowego jest bardzo wygodna dla organizatorów konferencji, zwłaszcza jeśli przyjechali z innego miasta. Oczywiście podstawą jest dobry dostęp do Internetu. Ofertę krakowskiej sali konferencyjnej można sprawdzić na stronie https://hotelestera.pl/sala-konferencyjna, gdzie widnieje informacja na temat jej wyposażenia oraz możliwego poczęstunku. Hotele dysponują też zapleczem gastronomicznym. Mogą więc bez problemu zaoferować uczestnikom konferencji poczęstunek. Jeżeli będzie to szkolenie z noclegiem, jego uczestnicy z pewnością docenią również możliwość skorzystania z dodatkowych atrakcji. Mogą one być zlokalizowane na terenie obiektu lub w najbliższej okolicy. Ich wachlarz jest bardzo szeroki. W hotelu są to na przykład: basen, sauna, siłownia. Piękna okolica pozwala miło wykorzystać czas po szkoleniu. Wolny wieczór można również spędzić na imprezie integracyjnej. Często towarzyszą one firmowym eventom. Mogą one być zorganizowane w ciekawej formie, na przykład jako wieczorki tematyczne, gry scenariuszowe, escape roomy, painboll. Możliwości jest bardzo wiele, wszystko zależy od zaplecza, jakim dysponuje hotel.

Niektóre hotele wyspecjalizowały się właśnie w organizowaniu konferencji i spotkań firmowych. Z powodzeniem funkcjonują jako centra szkoleniowe.

Wpisz komentarz
lub dodaj komentarz jako gość
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Dodaj pierwszy komentarz.

Najpopularniejsze wpisy
Najnowsze wpisy
Najnowsze komentarze
Z perspektywy czasu myślę, że w organizacji takiego wydarzenia rzeczywiście ...
Artykuł jest świetnym przewodnikiem dla osób szukających najlepszego rozwiązania ERP ...
Wydaje mi się, że domki holenderskie to świetna opcja na ...
Mam rodzinę w Niemczech i opowiadali mi jakie modne są ...
Maja 1 miesięcy temu Czas rozliczeń podatkowych
Muszę przyznać, że podatki to dla mnie czarna magia, mimo ...